Services

Servicer

Hoteller

I Afgangshallen er der Falcon Transit Hotel (tlf.: +48(0)22 650 4891), der har otte enkle værelser. Tæt på terminalen er Courtyard by Marriott (tlf.: +48(0)22 650 0100). Langs vejen til Warszawa er to andre hoteller: Gromada Hotel -1 kilometer fra lufthavnen (tlf.: +48(0)22 609 9600) og Novotel - 2 kilometers fra lufthavnen (tlf.: +48(0)22 846 4051). For flere hoteller og for at reservere online kan du gå til Booking.com. De har et stort udvalg af hoteller med stor internet priser.

Butikker og restauranter

Lufthavnen har et rimeligt udvalg af butikker, restauranter og barer. Der er to restauranter og et par snackbarer og caféer, dette gælder for Terminal 1. I budgettet terminal Etiuda er der kun en snackbar, der er også maskiner med varme og kolde drinks og snacks.

Bagage

Du kan finde en skranke i Ankomsthallen for tabte og fundet genstande, på samme skranke kan du opbevare bagage (tlf.: +48(0)22 650 4122).

Information

I Afgangshallen er der et kombineret informationssted for lufthavnen, Told og den polske luftfartsselskab LOT. I Ankomsthallen er der en generel serviceskranke, der også giver turistinformation og lever hotelreservationer (tlf.: +48(0)22 650 9431).

Forretning

Lufthavnen har to business lounges: ‘Fantasia’ (tlf.: +48(0)22 650 2765) og ‘Preludium’ (tlf.: + 48(0)22 650 2768). For reservationer og booking kan du kontakte Told Manager i lufthavnen (tlf.: +48(0)22 650 3525).

For omfattende forretningsservice og til at leje kontorer og mødelokaler, kan du kontakte Courtyard by Marriott (se Hoteller).

Faciliteter for handicappede

Terminalen er rimeligt tilgængelige for handicappede. Der er tilpasset elevatorer og toiletter, men komme til mezzaninen kan være svært, kan du bede personalet om hjælp.

Andre servicer

Der er banker, vekselkontorer, hæveautomater og mange kontorer fra rejsearrangører. Der er et postkontor i Afgangshallen og Førstehjælp er tilgængelig (tlf.: +48(0)22 650 2444).