Services

Servicer

Hoteller

Der er ingen hoteller i lufthavnen. Hoteller i området inkluderer: Hotel Capitulaciones (tlf.: +43(0)958 513 360), Hotel Camino de Granada (tlf.: +43(0)958 286 200), Hotel Torreón (tlf.: +43(0)958 490 001) og Hotel Tryp Alcano (tlf.: +43(0)958 283 050). For flere hoteller og for at reservere online kan du gå til Booking.com. De har et stort udvalg af hoteller med stor internet priser.

Butikker og restauranter

Der er et meget begrænset udvalg af restauranter og barer: En snackbar og en restaurant. Der er en stor multibutik med souvenirs, tobak, aviser, ugeblade og rejsegenstande, osv..

Bagage

Du kan opbevare bagage i lufthavnen. Informationsskranke fra Iberia (tlf.: +43(0)958 245 249) er stedet man henvender sig for tabte og fundet genstande.

Information

Der er tre informationskontorer i Central Hallen: Fra lufthavnsoperatøren Aena, fra flyselskabet Iberia og fra Turistbureauet (tlf.: +43(0)958 245 267).

Forretning

Lufthavnen har en VIP lounge, der er tilgængelige for leje, der er plads for højst 30 personer. Yderligere information gennem (tlf.: +43(0)958 245 214).

Faciliteter for handicappede

Lufthavnen er tilgængelige for handicappede. Der er kørestolsramper og der er et tilpasset toilet. I parkeringsarealet er der 12 pladser forbeholdt rejsende med et handicap. Der er en folder tilgængelig på informationsskranken, der indeholder information om faciliteter for handicappede.

Andre servicer

Der er tre hæveautomater i Central Hallen, der er også en Førstehjælpspost (tlf.: +43(0)958 245 217).