Services

Servicer

Hoteller

Der er ingen hoteller i Chennai Lufthavn. Radisson Blu Hotel Chennai (tlf.: +91(0)44 2231 0101) ligger i nærheden af lufthavnen, ligesom Trident Hotel (tlf.: +91(0)44 2234 4747). En anden og billigere løsning, og ikke langt væk fra lufthavnen, er Hotel Mars (tlf.: +91(0)44 2264 1523). For flere hoteller og for online bestilling, kan du kigge på Booking.com. De tilbyder et stort udvalg af hoteller til konkurrencedygtige internetpriser. 

Butikker og restauranter

Både i den internationale terminal og indenrigsterminalen findes der restauranter og butikker, men den største koncentration af spise-, drikkefaciliteter og butikker kan findes i gangen mellem de to terminaler.

Bagage

Der er bagagebokse i Chennai Lufthavn, men du kan også deponere din bagage ved en skranke. Forespørgsler om tabte genstande kan foretages via en af informationsskrankerne. 

Information

I begge terminaler er der informationsskranker til forespørgsler om Chennai Lufthavn, flytider og lufthavnsservice.

Forretning

I Chennai Lufthavn er der et begrænset Businesscenter med fax, fotokopiering og videokonferencer. For flere businessfaciliteter, herunder udlejning af møde- og konferencelokaler, skal du henvende dig til businesshotellerne i nærheden af Chennai Lufthavn (se Hoteller).

Faciliteter for handicappede 

Chennai Lufthavn har en god tilgængelighed for handicappede, selvom du måske har problemer med at komme gennem menneskemængden. Der er kørestolsramper, tilpasset elevatorer og toiletter. Lige foran terminalens indgang er der reserveret parkeringspladser til handicappede rejsende.

Andre servicer 

Der er banker, vekselkontorer og hæveautomater spredt rundt om i terminalerne. Der er også trådløst internet (Wi-Fi) til rådighed, eller du kan få adgang til internettet via en af de internetcafeer. Spredt rundt om i terminalen er der vandkølere, som indeholder fri (og sundhedssikker) drikkevand. I indenrigsterminalen er der et apotek. Der er også stillerum og soverum for rejsende, der har et langt ophold.