Services

Servicer

Hoteller

Der er et hotel i lufthavnen: Centaur Hotel (tlf.: +91(0)011 2565 2223). Hoteller i nærheden af lufthavnen omfatter: Radisson Hotel Delhi (tlf.: +91(0)11 2677 9191) og Uppal's Orchid (tlf.: +91(0)11 2506 1515). For flere hoteller og for at reservere online, besøg Booking.com. De har et bredt udvalg af hoteller til meget rimelige internet priser.

Butikker og restauranter

Delhi Lufthavn har et rimeligt antal butikker og steder til at spise og drikke. Både i Ankomsthallen og Afgangshallen er der toldfri butikker. I transfer lounge i Terminal 2 er der et par specialbutikker.

Bagage

Ved parkeringsområdet nær Terminal 2 er der en skranke, hvor du kan opbevare din bagage. Du kan også få pakket din bagage ind. For tabte og fundet genstande, bedes du kontakte kontoret for Lufthavnens Manager (i begge terminaler).

Information

I den International Ankomsthal er der en skranke med teksten: ‘Kan jeg hjælpe dig’, hvor du kan få generel information om lufthavnen samt transport og hoteller. Både i den Indenrigs- og International Ankomsthaller er der skranker for Turistbureauet.

Forretning

Businessservicer, såsom fax, kopiering og computere med internetforbindelse kan fines i Maharaja Lounge (ved transfer i Terminal 2) og i flyselskabernes lounges. For at udleje mødelokaler eller konferencelokaler, henvend dig til Centaur Hotel eller lidt længere væk, Radisson Hotel eller Uppal’s Orchid (se under Hoteller).

Faciliteter for handicappede

Delhi Lufthavn er rimeligt tilgængeligt for handicappede, men servicerne er ikke meget omfattende. Der er tilpasset toiletter og parkeringspladser til handicappede.

Andre servicer

Der er vekslingskontorer, banker og hæveautomater i begge terminaler. Der er også internetcafeer, men for at bruge dem, bliver du nødt til at betale med kreditkort. Der er Førstehjælpsposter i begge terminaler, og i Terminal 2 er der også et apotek.