Services

Servicer

Hoteller

Der er ingen hoteller i lufthavnen. Den nye Novotel Firenze Nord Aeoporto (tlf.: +39(0)55 308338) ligger to kilometer fra lufthavnen. Der er masser af hoteller i Firenze. For flere hoteller og for at reservere online kan du gå til Booking.com. De har et stort udvalg af hoteller med stor internet priser. For yderligere information henvises til vores side om hoteller i Firenze.

Butikker og restauranter

Lufthavnen har et rimeligt udvalg af butikker, både i området, som er tilgængeligt for alle og i området kun for rejsende. Der er et par cafeer, barer og en selvbetjeningsrestaurant.

Bagage

You can find the counter for lost and found items in the Arrivals Hall (tel.: +39(0)55 3061302).

Information

I Ankomsthallen kan du finde en skranke med information om lufthavnen og fly (tlf.: +39(0)55 3061300) og en særskilt skranke for Turistinformation (tlf.: +39(0)55 315874).

Forretning

Hver passager med et boarding pass har adgang til ‘Masaccio Lounge’ på første sal i Afgangshallen. Her kan du finde kontorer til leje, der er udstyret med computere med internetforbindelse. Desuden har lufthavnen er mødelokale for max ti personer. Du skal reservere dem, mindst 10 dage i forvejen.

Faciliteter for handicappede.

Lufthavnen er meget tilgængelige for handicappede. Der er kørestolsramper, tilpasset elevatorer, toiletter og telefoner. Der er en særlig skranke uden for Afgangshallen, hvor passagererne kan bede om hjælp.

Andre servicer

Alle sædvanlige servicer er tilgængelige i lufthavnen, herunder banker, vekselkontorer, hæveautomater, et postkontor og en Førstehjælpsstation.