Services

Servicer

Hoteller

Der er ingen hoteller i lufthavnen. Det nærmeste hotel er Golden Tulip Vivaldi Hotel (tlf.: +356(0)2137 8100). Andre muligheder er Le Meridien (tlf.: +356(0)2311 0000) og Hilton Malta (tlf.: +356(0)2138 3383).

I Ankomsthallen er der en skranke for hoteloplysninger og reservationer. For flere hoteller og for at reservere online kan du gå til Booking.com. De har et stort udvalg af hoteller med stor internet priser.

Butikker og restauranter

Der er et rimeligt udvalg af butikker, snackbarer og cafeer, men der er ingen rigtig restaurant på Malta Lufthavn, medmindre du overvejer McDonald’s, som en rigtig restaurant.

Bagage

Der er en skranke for tabte og fundet genstande i Ankomsthallen (tlf.: +356(0)2369 6063). Du kan også opbevare bagage på Malta Lufthavn (tlf.: +356(0)2369 6012).

Information

Den generelle serviceskranke (tlf.: +356(0)2124 9600) tæt ved check-in skrankerne er åben 24 timer i døgnet. Der er en skranke til Malta Turistråd (tlf.: +356(0)2369 6073) i Ankomsthallen.

Forretning

Der er tre lounges: Gerolamo Cassar lounge i Ankomsthallen, La Valette Lounge og Europa Lounge fra Air Malta i Afgangshallen. I alle lounges er der faciliteter til stede såsom fax, telefon og internet.

Omfattende forretningsfaciliteter er til rådighed i Golden Tulip Vivaldi Hotel (se Hoteller).

Faciliteter for handicappede

Lufthavnen er meget tilgængelige for handicappede. Der er kørestolsramper, tilpasset elevatorer, toiletter og telefoner. På parkeringspladsen er der reserveret pladser til handicappede. Kørestole er tilgængelige på serviceskranken.

Andre servicer

Der er banker - Bank of Valletta og HSBC, vekselkontorer og hæveautomater. Der er et posthus, der åbner fra 07:00-15:00 og computere med internetforbindelse, trådløst internet er tilgængeligt.