Services

Servicer

Hoteller

Der er ingen hoteller i lufthavnen, de fleste internationale hoteller findes i centrummet af Beograd. For flere hoteller og for at reservere online kan du gå til Booking.com. De har et stort udvalg af hoteller med stor internet priser.

Butikker og restauranter

Der er et begrænset antal butikker, restauranter og barer. Der er to restauranter og fire snackbarer, du finder dem for det meste i Terminal 1.

Bagage

Der er en skranke i Bagagehallen for tabte og fundet genstande (tlf.: +381(0)11 209 4854), dette er også stedet, hvor genstande, du kan have efterladt på flyet er anbragt, med undtagelse af fly Jat Airways. Du kan finde dette selskab ved Su-Port (tlf.: +381(0)11 267 6374).

Information

Der er informationsskranker (‘Velkomst-skranke’) i terminalen. Desuden går lufthavnens personale rundt i terminalen. De er let genkendelige med deres lyseblå uniformer.

Forretning

Beograd Lufthavn har stadig ikke omfattende businessfaciliteter. Der er en VIP lounge ved Gate 22.

Faciliteter for handicappede

Den nye International Terminal har fremragende tilgængelighed for handicappede. Der er kørestolsramper, tilpasset elevatorer og toiletter, der er også lavere check-in skranker.

Andre servicer

Der er banker, vekselkontorer og hæveautomater, der er også et postkontor. I 2007 blev stillet computere til rådighed, så passagererne kan selv check-in. Det er ikke kendt endnu, hvilke luftfartsselskaber har gjort brug af denne. Der er en Førstehjælpsstation i Ankomsthallen. Du kan også bede om Førstehjælp gennem informationsskranker. En nøgle til puslerum er også tilgængelig i disse skranker.