Services

Servicer

Hoteller

Der er en hotel i lufthavnen. Novotel Suvarnabhumi Airport (tlf.: +66(0)2 13 11111) er på tværs fra terminalen. For yderligere hoteller og onlinereservationer kan du gå til Booking.com. De har et stort udbud af hoteller med stor internet satser.

Butikker og restauranter

Lufthavnen har mange snackbarer, caféer og restauranter, som ligger hovedsagelig i Afrejse Hall på fjerde plan. Dér kan du finde det meste af butikkerne, men der er også butikker på anden (Ankomsthallen) og tredje (servicer) plan.

Bagage

Ved bagageområde i Ankomsthallen er der to skranker for tabte og fundne genstande.

Information

Der er mange oplysningsskranker, der er tilgængelige gennem tlf.: +66(0)2 132 9324/5/6/7 (Afrejse Hall) eller tlf.: +66(0)2 132 9328/9 (Ankomsthallen). Desuden er der en skranke fra Thailand Turist Myndighed (TAT) i Ankomsthallen.

Forretning

I Afrejse Hall kan du finde KP Lounge, der tilbyder erhvervsservice og har kontorer og mødelokaler til leje. Omfattende businessfaciliteter er tilgængelige i Novotel (se Hoteller). Hotellet har et stort konferencelokale og yderligere sekretariatsbistand og oversættelse.

Handicappede

Lufthavnen er tilgængelige for handicappede. Der er tilpasset elevatorer, toiletter og telefoner. I parkeringsgaragen er der pladser forbeholdt handicappede. For assistance kan du kontakte Customer Services Department (tlf.: +66(0)2 132 3888).

Andre servicer

Der er vekslingskontorer i Ankomsthallen. Pengeautomater kan findes overalt i terminalen. Der er også mange offentlige telefoner og computere med internetforbindelse. Trådløst Internet er tilgængelig. Lufthavnens Medical Center på første niveau er til rådighed telefonisk på tlf.: +66(0)2 132 7777.